czwartek, 7 marca 2013

Perrier ADVERTISMENT



W dzisiejszym poście chciałabym się podzielić z Wami reklamą popularnej nie tylko w Europie, ale również w Azji czy USA francuskiej wody Perrier. Reklama pochodzi z 2009 roku, ale jej forma zasługuje moim zdaniem na przypomnienie i uwagę. 

<--!more-->

Twórcą sesji dla Perrier jest fotograf Jean Yves Lemoigne. Pomysł promocji wody jest unikatowy, a jednocześnie jakże oczywisty. Motywem przewodnim kampanii jest bowiem upalny i męczący klimat, który pozwala na przedstawienie zalet orzeźwiającego napoju stanowiącego główny punkt każdego zdjęcia. Modele zostali ujęci w pozach i sytuacjach wyrażających silne pragnienie. Wrażenie gorąca potęguje efekt topniejących z ciepła przedmiotów. Wysoki kontrast kolorystyczny zdjęć z pewnością podnosi ich walor wizualny, a jednocześnie wpływa na skuteczność reklamy. Letni słoneczny nastrój i obnażone ciała, którym towarzyszy fuzja barw wywołuje zazwyczaj w ludziach poczucie przyjemności.  Ta zmysłowa i nasycona erotyzmem reklama ma zatem na celu zachęcenie widzów, aby utożsamili się z emocjami towarzyszącymi obrazom.