piątek, 21 grudnia 2012

Święta w zielonym stylu czas start!


<!--more-->


 Zielono mi czyli święta w kolorze ... green!

Niedawno umieściłam post, w którym pisałam w czym najlepiej wystąpić w czasie wigilijnej kolacji czy świątecznego obiadu. Przedstawiłam klasyczne stylizacje, w których wykorzystano odcienie bieli, nude, czerni, granatu i czerwieni.

Ubierając choinkę i wertując zagraniczne portale modowe zainspirował mnie motyw zieleni, który można wykorzystać w świątecznych stylizacjach. Ten szalenie urokliwy kolor stanowi symbol nadziei i sukcesu! Ja skłaniam się ku eleganckiego według mnie odcieniu głębokiego szmaragdu...

Polecam rozważenie włączenia zieleni do świątecznych stylizacji... niech inni zzielenieją z zazdrości ;)))

Miks na zdjęciu głównym to wersja exclusive: żakiet Balmain, szpilki Sergio Rossi, torebka Chanel, pierścionek Boucheron, sukienka Alexander Mcqueen.
  
Proponuję jednak zajrzeć do rodzimych galerii handlowych, a na pewno uda nam się coś upolować.




sukienka Sylwia Majdan





bluzka Alexander Mcqueen





sukienka Pinko





sukienka Matthew Williamson





bluzka River Island






kolczyki ze szmaragdami Apart



kopertówka Sabrina Pilewicz



pierścionek River Island





bransoletki Lilou




pasek Patrizia Pepe



SO MERRY XMASS AND HAVE FUN !