czwartek, 20 grudnia 2012

Romeo Beckham in Spring/Summer Burberry 2013




 Burberry zapowiada globalną kampanię marki na sezon wiosna lato 2013.

Zdjęcia do sesji wykonywał uznany fotografik Mario Testino.   

W roli modela zadebiutował Romeo Beckham -syn stylowej Victorii Beckham i piłkarza Davida Beckhama. 

Oprócz 10 letniego Romeo przed obiektywem stanęli również  
Charlie France i Edie Campbell.

Dyrektor kreatywny Burberry - Christopher Bailey twierdzi, iż nastąpił czas, by wdrożyć klasyczne projekty Burberry w  nowoczesnym wydaniu. W kampanii wykorzystano flagowe produkty Burberry, które w toku ewolucji zostały poddane pewnej transformacji. Forma projektów zachowała dotychczasowy kształt, natomiast projektanci skupili się na doborze odmiennych tkanin i kolorów. W projektach Burberry na sezon wiosna-lato 2013 wykorzystano cukierkową paletę barw i metaliczną fakturę materiałów. Takie odświeżenie linii Burberry pozwoliło tchnąć kampanię duchem czasu. Młody Beckham w zamierzeniu twórców stanowi swego rodzaju "medium" w przemianach marki, które w rezultacie ukazuje pozytywny charakter unowocześnionej kolekcji.